Kevéssé lényegbevágó, hogy a lányok 'rezidenciája' hétről-hétre elnéptelenedvén, háttérben az akcióikra várakozókkal a dögletes unalom vagy a kényszerű marakodás háza volt-e? Mint egy félig se telt diákszálló influenzajárvány idején? Egy valóvilág helyszín feladatok, leselkedők, big brotherek nélkül? Nagyritkán be-betoppan egy hangmérnök, segédoperatőrrel: - "no, lányok, nyomjatok valami barátkozósat! valami féltékenykedőset!" - (a vágók üzentek, hogy szükségük lehet némi töltelék anyagra). A vágók tevékenységéről még külön kell szólni.
Mi jött ki a női mezőnyből? Számszerűleg sokan voltak. Mutatósak. Nyomulósak, gátlástalanok, szégyenlősek, sértődékenyek. Folyvást fogyatkozóak. Közben feltűnt két jópofa fehérszemély. Mindkettő jó nő is, reflexív képességekkel. Győzniük kellett volna, tán azért is, mert 'játszottak' + eszük ágában sem volt 'megkaparintani a hímet'. Ki is lettek rózsátlanítva a versenyből. Nem lepődtek meg, bár, mi nézők jártunk rosszabbul. A Melinda nevezetű győztes lány, jobb szó híján: tisztán ragaszkodó nő, neki még adódhat vesztenivalója. Tévé helyett az életben.
A műsorfolyam privát vonulatába beiktattak kölcsönös családi látogatásokat. Ezekből rendezett, vidéki középosztálybeli metszetképek rajzolódtak ki (mintha Magyarország máris az eurunió bennlakója volna). Idill, vendégeskedés, jóindulatú puhatolózás. A stáb bérelt luxus gépkocsija mindig puhán gördült té-, s tova. Deviancia, szegénység kizárva.
Mivelhogy cselekményről nem beszélhetünk, s az adás rituáléi kötöttek, eszköztára erősen giccsbe hajló, tobzódhattak a vágók. Lengyel Zsolt, régi motoros, bé-kategóriás adásrendező vezérletével dúskált a vágó-csapat: áttűnésekben, lírai váltásokban, festői kimerevítésekben, kép-szöveg-melódia reklám montázsaiban. Minden nagyon, nagyon, bé-kategóriásan fennkölt hatású volt. Mélység nélkül fecsegett a felszín. Valahogy pénzről, gázsiról, napidíjról, bekerülési költségekről sohasem esett szó. Nem is illik az egy kereskedelmi televízió imázsához.