Mondanám, bosszújuk a mi nézői bosszúnk is volt, amelynek nem a jóravaló Anikó, hanem a teljhatalmú médiabrancs a címzettje. Nem mintha belerokkannának egy efféle alkalmi bakiba, végig is vezérlik ún. sugárzási programjukat: (ilyenkor forrponton a médiaagy: bedobni Claudiát, Nizzát, népszavazást, Anikó mamáját, vetkőzőnőt, bármit!), s mégis! - két köznapi párbajhős fogyatékos eszközökkel bizonyította, hogy a médiapénz sem mindig abszolútum. Alig várom követőiket. Adnék tippeket, hogy bizonyos műsorfajták melyik pontján érdemes nyelvet ölteni, deviánskodni, gatyát letolni a vágócsapatot megizzasztván, a producernek titulált himpellérek kivagyiságát megsebezvén. Bojkottról nem is álmodom. Pedig az lenne az igazi: tömeges távolmaradás a médiacirkusztól.