A közönség felé való nyitás nem csak a mesélési technikában lesz tetten érhető, hanem a látványvilágban is. "Arra törekszünk, hogy a Nyári sztornó klasszikus moziélmény legyen és jobban illeszkedjen a mai vizuális közeghez. Ehhez új képi- és díszletvilágot találtunk ki, mely az eddig tőlünk megszokott kisrealizmus helyett konstruáltabb látvány felé viszi el a történetet."
"Ez lesz az első alkalom, hogy a low budgetből kilépve a többi magyar filmeshez hasonló körülmények között forgathatunk, és nem a pénzhiányból eredő folyamatos tűzoltás őrli fel az energiáinkat." Ennek szellemében az eddigi 20-25 nap helyett most 35 napos forgatást terveznek az alkotók. A helyszín még szintén nincs meg. "Játszódhat Budapesten is a sztori, de nem biztos, hogy itt vesszük föl, mert a főváros egy nagyon barátságtalan hely, mindenhová engedélyek kellenek. Másrészt a stábnak is jót tesz, ha a világtól elzárva félrevonulhat pár hétre, ugyanis - tapasztalatból mondom - ilyen helyzetekben ugrásszerűen megnő a kreativitás egy csapatban."
A Nyári sztornó előkészületei mellett a KVB folytatja a nemrég sikerrel elindított producerkedést, hisz a gyámkodásuk alatt készült Káldy László: Rózsi, Rózsi, mi a bajod? ill. Szirma Márton: A remete remeke c. filmjei 3-3 díjat söpörtek be idén. "Engem nagyon érdekel ez az új, produceri szerepkör", vallotta be Pálos, "kívülről sokkal tisztábban lát rá az ember mások munkáira, mint a sajátjára." Ennek szellemében jelenleg Schwechtje Mihály kisfilm-tervét és Áprily Zoltán dokumentumfilmjét készítik elő. Ezen fölül maga a KVB is forgat egy dokut a Tilos Rádió történetéről, valamint egy Balin szerzett élményekből és anyagokból táplálkozó zenés filmet is összeraknak hamarosan.