magazin
Tragikus és humoros szerelmi háromszögek, nők és férfiak szemszögéből vizsgált szexuális kalandok, Oscar-díjas filmünk színészetről és fasizmusról,…
továbbmagazin
Az előttünk álló hét tévéműsora széles kínálatot nyújt a magyar film szerelmeseinek. Minden napra jut valami a hazai mezőnyből, legyen szó a…
továbbmagazin
Március 4-én, vasárnap éjjel dől el, hogy Enyedi Ildikó alkotása elnyeri-e a Legjobb Idegennyelvű filmnek járó Oscar-díjat, ennek örömére a magyar…
továbbmagazin
Egyértelműen a romantikus vígjátékoké hét, de a szerelmi kalandok mellett komolyabb hangvételű drámáknak is jut hely a tévéképernyőn. Heti ajánlónk…
továbbhír
A II. Magyar Romantikus Filmvígjáték Fesztivál a 2011-es Európai Uniós magyar elnökség egyik legsikeresebb kulturális programját ismétli meg -…
továbbhír
Az idei Cannes-i filmvásárt követően Németországban, Spanyolországban és Portugáliában már biztosan bemutatásra kerülnek magyar filmek a HungariCom…
továbbmagazin
Goda Krisztina első nagyjátékfilmjében csak nagyítóval találhatunk hibát. A Csak szex és más semmi az új magyar romantikus vígjáték…
továbbhír
Július közepétől kezd forogni Goda Krisztina szingli-vígjátéka, melyben egy férfigyűlölő nő próbálja felhajtani a tökéletes spermát. A felvételeknek…
továbbFriss
Kelet-Közép-Európai nők küzdelmei a Little Europe Filmfesztiválon
Andrew Scott és Paul Mescal misztikus párosa a magyar mozikba is beköltözik
Egy magyar kötődésű kisfilm versenyez Cannes-ban
Így változtatja meg az embert, ha egyben legyalogolja a Kékkört
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié