hír
Európai egyik legjelentősebb produceri képzésére került be Patricia D'Intino és az Apám orvosa nem praktizál című nagyjátékfilmterv. A Good Kids…
továbbhír
Berkes Júlia (Proton Cinema) és Nedeczky Dóra (Mindwax) képviselik hazánkat a Luxemburgban megrendezett EAVE Producers Workshop 2016-os kiadásán,…
továbbmagazin
Ugrin Julianna az Éclipse Film alapítója, olyan filmek producere, mint a Szerelempatak, tititá, Meleg férfiak hideg diktatúrák, vagy a Reményvasút.…
továbbhír
Nemrég fejeződött be a Budapesten megrendezett EAVE Szeminárium és Konferencia, amelynek tapasztalatairól sajtótájékoztatón számoltak be a…
továbbmagazin
Finanszírozás és -forgalmazás: Bemutatkozás a piacon címmel nemzetközi produceri és filmfinanszírozási konferencia lesz Budapesten, az European…
továbbAz alkoholbetegség, a sehová sem tartozás témakörét járja körbe Till Attila harmadik nagyjátékfilmje, az És mi van Tomival?, ami október 31-én kerül a mozikba
Közelebb hozni a periférián élő embereket – Így készült az És mi van Tomival?
Ezt a napot kéne valahogy túlélni pia nélkül
Október végén érkezik a mozikba Till Attila új filmje
a teljes dossziéOktóber 29-én indul az első BIFF, azaz a Budapest International Film Festival a Corvin moziban. A november 3-ig tartó eseményen olyan filmeket láthat először a magyar közönség, mint a Velencében körülrajongott The Brutalist, Andrea Arnold legújabb könnyfakasztója, a Bird vagy épp a német Oscar-nevezés, A szent füge magja.
Horváth Kristóf: Ez egy tiszta lappal induló fesztivál
Keményen dolgozó kisemberek a BIFF-en
A brutalistát is elhozza nekünk a Budapesti Nemzetközi Filmfesztivál
a teljes dossziéSzimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.
Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle
Mészöly Anna: Csendes, különös lázadásaim voltak
Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéOlyan szép színe van kendnek, olyan szép sárga!
Regős Bendegúz / Indul a bakterház