videó
Decemberben új értelmet kap a halálos szerelem kifejezés: Madarász István Átjáróház című, fantasy- és vígjátéki elemekben bővelkedő romantikus…
továbbhír
A Filmalap döntőbizottsága gyártási támogatást szavazott meg az Átjáróház és a Kék Pelikan című alkotásoknak, amíg gyártás előkészítési támogatásban…
továbbhír
Forgathat Madarász Isti, megvalósul Köbli Norbert és Hegedűs Bálint egy-egy forgatókönyve is. Összesen 600 millió forint támogatáshoz juttatta öt…
továbbmagazin
Van-e olyan, hogy magyar sci-fi? Készülhet-e egyáltalán ilyen műfajú film itthon, és ha igen, lehet-e más, mint a méregdrága hollywoodi effekt-mozik…
továbbmagazin
Madarász Isti egész estés mozivá fejlesztette két „időkavarós” rövidfilmjét, a superDIGITALt és az Előbb-utóbbot. Debütje öntörvényű és szokatlan…
továbbhír
Orosz Dénes alkotása három amerikai fesztiválon vesz részt, Madarász István imázsfilmje lett a legjobb online film a Hipnózison, és plakátkiállítás…
továbbmagazin
Nevelőintézet, disznók közé zuhant eszméletlen gazda, háborúzni induló szerelmesek, azaz társadalmi problémák, a világ akarat egyfelől, érzékenység,…
továbbmagazin
Egy férfi videokamerát talál, felveszi a kocogó lányokat, visszatekeri, hogy megnézze, de valami furcsa történik: a világ is pörögni kezd. Madarász…
továbbmagazin
Madarász István az Előbb-utóbb című kisfilmjével mutatkozott be a 37. Magyar Filmszemén, most pedig egy internet inspirálta kisköltségvetésű…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié