magazin
Vajon miért kapott külön kiskönyvet Denis Villeneuve, ha a tízes évek eleje óta minden filmje eggyel rosszabb, mint az előző? És ki a…
továbbhír
Már lemondtunk róla, most mégis visszakerült a hazai mozibemutatók közé Paul Thomas Anderson háromszorosan Oscar-jelölt remekműve, a Licorice Pizza.…
továbbmagazin
Vízágyon lebegő kamaszok és Los Angeles őrjöngő sztárjai – Paul Thomas Anderson a Boogie Nights és a Beépített hiba után visszatér a San…
továbbvideó
Amikor Paul Thomas Anderson pár évente új mozifilmmel jelentkezik, minden filmrajongó tűkön ülve várja, mikor derül ki belőle valami részlet, minden…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéCatherine Tramell / Elemi ösztön