Címke: „szabadtéri vetítés”

Találatok száma: 6

hír

Rókavadászok és klímatagadó koalák költöznek a Várkertbe

A Várkert Bazár és a Filmhu szabadtéri vetítéssorozatában idén is az elmúlt pár év legjobb magyar alkotásaival várunk minden filmrajongót Budapest…

tovább

hír

Friss Húsok érkeznek a Várkert Bazárba

A Várkert Bazár és a Filmhu szabadtéri vetítéssorozatában idén is az elmúlt pár év legjobb magyar alkotásaival várunk minden filmrajongót Budapest…

tovább

hír

Hamarosan Monica Belluccit is láthatjuk a Bazilikánál

A Budapesti Klasszikus Film Maraton keretében öt napra újra szabadtéri mozivá alakul a Szent István tér, ahol kiváló minőségben, felújítva,…

tovább

hír

Július 5-én indul a Paramount Tetőmozi

A város szívében lévő nagyáruház tetőterasza egyre kapósabb a szabadtéri filmvetítések szervezőinek körében. A Budapest Rooftop Cinema saját…

tovább

hír

Bud Spencer-Terence Hill double feature

A Budapest Rooftop Cinema szervezői soron következő vetítésük meghirdetésekor még nem tudhatták, hogy a Kincs, ami nincs és az És megint dühbe…

tovább

magazin

Az ügyvéd válaszol: mire kell odafigyelni belépődíjas szabadtéri vetítések szervezésénél?

A filmhu rovatában szerzői jogi, filmjogi, médiajogi és a fentiekhez kapcsolódóan polgári jogi kérdésekkel lehet zaklatni a Cinego ügyvédeit. Heti…

tovább

Fekete pont

Szimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.

Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle

Minél boldogabb országban élsz, annál kevésbé érted ezt a filmet

Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor

a teljes dosszié
 
hirdetés

Január 2.

Az Egy nap rendezőjének második nagyjátékfilmje a 81. Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon, a Biennale College – Cinema szekcióban mutatkozott be. Szilágyi Zsófia filmje egy válásból fakadó költözés történetét mutatja be.

Szilágyi Zsófia költözős filmjét is díjazták a 20. CineFesten

Csoda, ha a rendező és a producer még szóba áll egymással Velencében

Elváltnak lenni sokkal jobb, mint nem - Megjött Szilágyi Zsófia új filmjének előzetese

a teljes dosszié

Kardos Sándor szabadegyeteme

Vizualitás, verbális vizualitás, képelemzés, színdramaturgia, technikai művészetek, célfotókamera, színelmélet… Kardos Sándor a METU-s tanítványainak írt tanulmányának részei nem alkotnak zárt rendszert, a képalkotás elméleti és fogalmi feltételeiről való gondolkodás nagyon különböző útjait próbálják integrálni.

Kardos Sándor nyári egyeteme: Kontár-hű ábrázolás

Kardos Sándor nyári egyeteme: A Szaturnusz gyűrűje

Kardos Sándor nyári egyeteme: Az emberiség kimeríthetetlen tartalékai - Első rész

a teljes dosszié

Rendezőnők a magyar filmtörténetben

Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.

Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő

Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők

Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben

a teljes dosszié
 
hirdetés
 
Olyan karikás a szemem, mint egy pandának.

Szerelem, pasta, tenger

Oszd meg! Az összes idézet