A mostani megmentésre ítélt reklámfilmek között található egy 1964-es, melyben a Rolling Stones tagjai Rice Krispies-t tömnek magukba, míg egy másikban Benny Hill dönt le néhány Schweppes üdítőt. Amanda Nevill, a BFI igazgatója szerint "rendezők és sztárok generációi tanulták meg a mesterséget reklámok készítése közben.”

Nevill hozzátette: "Páratlan oktatási anyagról van szó, mely időnként nevetésre ingerlő módon mutat rá az egymást követő generációk attitűdjének, szokásainak és moráljának drasztikus megváltozására, de a márkák uralta identitás kialakulása is nyomon követhető a filmek segítségével. A BFI azt tervezi, hogy felkutatja, felújítja és katalogizálja a brit reklámfilm archívumot, majd az oktatási és kutatási célból érdeklődők mellett hozzáférhetővé teszi a nyilvánosság számára is puszta szórakozás végett.”

A BFI több reklámügynökséggel is felvette a kapcsolatot, hogy támogatást kapjanak a project lebonyolításában. A Coca-Colával és ügynökségeivel máris létrejött egy megállapodás, melynek értelmében a BFI anyagi támogatásban részesül, továbbá használhatja a cég számára készített reklámokat.

Benny Hill Schweppes reklámjai gyakran feltűntek a brit televízión a 60-as években, miután a komikus rájött, hogy könnyebben jut pénzhez reklámokkal, mint a színpadi szereplésekkel. A Rolling Stones akkoriban vett fel a Kellogs, Rice Krispies nevű termékéhez egy dalocskát, amikor a banda éppen kezdett betörni a hazai listákra. A Brian Jones által írt szám állítólag a zenekar első saját szerzeménye. A dalszöveg egyik mondata így szól: „Öntsd rá a tejet és hallgasd, ahogy ropog a rizs.”

A BFI Screenonline nevű weboldalán szeretné elérhetővé tenni a filmeket, továbbá egy országos hálózat segítségével, melynek állomásainál szintén megtekinthető lenne az archívum teljes anyaga.