Téved aki azt hiszi, hogy animációt csak sok pénzből lehet csinálni. Csáki az Ifjúságban alkalmazott először iskolatáblára firkált krétarajzokból összeálló animációs betéteket, új filmjét pedig teljes egészében ezzel a technikával készíti. A krétaanimáció szinte fillérekbe kerül, a nyersanyagon kívül nem kell hozzá más, mint néhány doboz mezei fehér kréta.

A film forgatókönyvét a Csákival az Ifjúságban társrendezőként együttműködő Bánóczki Tibor írta, abból ezúttal sem hiányoznak az abszurd elemek. A történet egy klasszikus szerelmi háromszög története, afféle brutális minimálsztori a felszarvazott Butter úrról, Olga nevű gyönyörű feleségéről és a szeretőről. Csáki a figurák megszólaltatására igazi színészeket kért fel, elképzelése szerint a karaktereket a színészi hangjáték fogja meghatározni. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy először készülnek el a hangfelvételek, és csak ezután következik a  rajzolás. Bár az alkalmazott technika rendkívül egyszerű és kezdetleges, az eredmény mégsem nélkülözi  a precizitást: a figurák szájmozgása végig szinkronban lesz a színészek hangjával.

Csáki reményei szerint a Napok, melyeknek értelmet adott a félelem a jövő évi filmszemlére elkészülhet, és ha minden jól megy, a Kis Tehén után ez a film is felkerül majd a művészmozik műsorára, még ha póló nem is lesz belőle.

Csáki ezirányú vágyai Az Ifjúság megnyugtattal kapcsolatban már valóra is váltak, hisz a film bemutatóját november 28-án este 8-kor tartják a Toldi moziban, a vetítés után a Speciálgizda játszik majd. A helyszínen kapható lesz a film zenei anyagát tartalmazó CD, amelyen Tolnai Szabolcs Arccal a földnek című filmjének számai is rajta vannak.