A filmben archív felvételek, hollywoodi blockbusterek és videójátékok képei ütköznek, keverednek és mosódnak össze egy dadaista kollázzsá. A rokokós „fake news-esztétikát” teremtő versfilm, aminek költségvetése nem haladta meg az ötszáz forintot, összességében az alábbi kérdésre keresi a választ: milyen lenne a Tények, ha Marcel Duchamp rendezné és Hugo Ball volna a műsorvezető?
A rendezőben a verses kötet felébresztette a benne szunnyadó dadagépet: "Nem vettem részt utcai történésekben, semmi ilyesmi, csak hirtelen felébredtem magamból egy olyan világba, aminek semmi értelme nem volt, és efölött hisztérikusan dühöngött vagy ujjongott. Ez a skizoid szükségállapot nyilván fenségesnek is tűnhetett, csak hát ez a fenséges önmagát zabálta fel. Pontosabban máig zabálja, mert 2006 nem ért véget" - nyilatkozta Nemes a Barokk Femina születéséről.
Lichter Péter filmrendező, filmesztéta, a Pécsi Tudományegyetem adjunktusa. 2002 óta készít kísérleti filmeket, amiket számos jelentős nemzetközi fesztiválon vetítettek. Lichter ezen kívül több filmes témájú ismeretterjesztő könyv szerzője és a Prizma folyóirat szerkesztője. Nyáron jelent meg legújabb könyve, az 52 hátborzongató film, első regénye, a Kubrick-akció pedig 2021 őszén fog a boltokba kerülni a Scolar kiadó gondozásában.
Nemes Z. Márió költő, kritikus, esztéta. A Telep Csoport, a Technologie und das Unheimliche művészeti kollektíva és a hungarofuturista mozgalom alapító tagja. Legutóbbi kötete: Ektoplazma (képzőművészeti írások, Symposion Kiadó, 2020).