Az információs szekcióban vetítésre kerülő filmekre (Bem mozi, Uránia mozi) a produkciók 400 Ft-os áron a mozi fax számán előrejelezve igényelhetők.
Bem mozi: 316-0943, bem@ujbudapestfilmstudio.hu
Uránia Nemzeti Filmszínház: 486-3402
A produkciók 400-Ft-os áron vásárolhatnak jegyet saját filmjük vetítéseire. A jegyigényeket (a Millenáris és a Palace Mammut mozi vetítéseire) legkésőbb jan. 24-ig faxon juttathatják el a Palace Mammut mozihoz a 345-8132-es számra. A faxon mindenképpen jelenjen meg a Produkció neve, elérhetősége, a vetítés ideje és a kért jegyek száma. Mivel jan.25-től megnyílnak az elővételi pénztárak a szervezők kérik, hogy a produkciók tartsák be a fenti határidőt.
Az információs szekcióban vetítésre kerülő filmekre (Bem mozi, Uránia mozi) a produkciók 400 Ft-os áron a mozi fax számán előrejelezve igényelhetők.
Bem mozi: 316-0943, bem@ujbudapestfilmstudio.hu
Uránia Nemzeti Filmszínház: 486-3402
Még több magazin
magazin
Október 4-5. között rendezi meg a MOME Anim és a Friss Hús a Friss Kakas Animációs Filmnapokat. Számos vetítéssel, válogatással és Oscar-díjas…
továbbmagazin
Az Oscar-díjas japán sztárrendező, Hamagucsi Rjúszuke (Vezess helyettem) új filmje egyszerre égető társadalmi ügyeket boncolgató, dühös öko-thriller…
továbbSzimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.
Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle
Minél boldogabb országban élsz, annál kevésbé érted ezt a filmet
Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor
a teljes dossziéAz Egy nap rendezőjének második nagyjátékfilmje a 81. Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon, a Biennale College – Cinema szekcióban mutatkozott be. Szilágyi Zsófia filmje egy válásból fakadó költözés történetét mutatja be.
Szilágyi Zsófia költözős filmjét is díjazták a 20. CineFesten
Csoda, ha a rendező és a producer még szóba áll egymással Velencében
Elváltnak lenni sokkal jobb, mint nem - Megjött Szilágyi Zsófia új filmjének előzetese
a teljes dossziéVizualitás, verbális vizualitás, képelemzés, színdramaturgia, technikai művészetek, célfotókamera, színelmélet… Kardos Sándor a METU-s tanítványainak írt tanulmányának részei nem alkotnak zárt rendszert, a képalkotás elméleti és fogalmi feltételeiről való gondolkodás nagyon különböző útjait próbálják integrálni.
Kardos Sándor nyári egyeteme: Kontár-hű ábrázolás
Kardos Sándor nyári egyeteme: A Szaturnusz gyűrűje
Kardos Sándor nyári egyeteme: Az emberiség kimeríthetetlen tartalékai - Első rész
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéBob Harris / Elveszett jelentés