Kollár-Klemencz LászlóKollár László, mint filmes is elégedett az eredménnyel. Mint mondja, a film tökéletesen körüljárja a szájbergyerek-jelenséget, mivel a készítők jó kézzel nyúltak a témához. Maga a filmes sem pihen, hiszen az egykori Andersen-tag bár mostanában kissé jobban belecsúszott a „zenekarosdiba”, szeretné azt hobbyszinten kezelni. Az elsőszámú szerelem, a film, továbbra is uralja a hétköznapokat.

Egyelőre még vágatlanul, de már dobozban van a támogatás híján önköltségen készült Dédi. A kisfilm megtörtént esetet dolgoz fel, a rendező ráadásul nem ment messzire, az eset a saját családjában esett meg, így a filmben mindenki önmagát alakítja. A Dédi három főhőse a címszereplő, akit annyira megzavar pihenésében egy légy, hogy levelet fogalmaz neki, a dédi lánya, a nagyi, aki a levelet megírja, s a címzett, azaz maga a légy. Mivel a forgatás meglehetősen hideg őszi napon zajlott, meglepő módon éppen utóbbit sikerült legnehezebben „felkérni a szerepre”. Ha minden jól megy, novemberben vágószobába kerülhet a Dédi, s a Szemlén már látható is lesz, noha a rendező nem hisz a Szemle-centrikus filmgyártásban.

Már szombaton debütál viszont az ezekben a pillanatokban is vágás alatt álló Fánk, amely a Miskolcon zajló Celluloid Workshopon forgott. A workshopon összesen négy 16 milliméteres kisfilm készül, melyek teljes technikai támogatást kapnak a Celluloid Műhelytől. Az elvált szülők és gyermekük történetét feldolgozó film főbb szerepeiben a Miskolci Nemzeti Színház két művésze, Fandl Ferenc és Szirbik Bernadett, valamint a sérült színészekből álló Baltazár Színház társulatának állandó tagja, Szilvásy Márton.