7x3x7
furcsa misztikus K I L A P I T K E L L E M E I G É R É M I E R Ő É R E M L É H A SZ É P L Ő T T Ő R E A R A NY A R A L É T E T É L P É SZ A H É L E R Ő T T Ő L I M É R É G I M E R É Ő R E T I P A L Még több magazin magazin Az idei cannes-i fesztivál egyik legjobban várt versenyfilmje volt a Megalopolis, ami Francis Ford Coppola személye, valamint az évtizedek óta… magazin Áprilisban debütált a Netflixen a Szarvasbébi című minisorozat, amely egy humorista és zaklatója kapcsolatát követi végig. Az egyszerű alaphelyzet…
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás Filmhu podcast #86: Breier Ádám Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
Rendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet. Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
Nem mindig jó, ha győz a megalománia
Kritika a Megalopolis című filmről
Nem baj, ha zaklat, legalább figyel rám
Kritika a Szarvasbébi című sorozatról