Egyre több vállalkozó lát perspektívát az internet adta lehetőségek kiaknázásában. A reklámok interneten való terjesztése nem újkeletű ötlet, ezt próbálja bevetni egy fogászati klinika vezetője is, a tavalyi Vöröskeresztes kisifilm-rekordkísérletet is jegyző Kindl Gábor menedzser-ötletgazda segítségével, egy filmes játék keretei közt. A fogklinika marketingköltségeire minden bizonnyal lyukat ütött a válság, ezeket fogja betömni az internetes Vírusfilm játék, amellyel a klinikát és a fogpótlást kívánják népszerűsíteni.
A pályázóknak nincs más dolga, mint készíteni egy maximum egy perces vírusfilmet a "Fogpótlás egy életre!" szlogenhez kapcsolódóan, és feltölteni a Youtube-ra április 12-ig. A játék kiírója 30-napig figyeli majd a letöltések számát, a győztes pedig a legtöbb monitoron felbukkanó film készítője lesz, aki megnyeri a játék 500 ezer forint értékű fődíját. A szervezők a játék tematikájához kapcsolódó ötletes, humoros és figyelemfelkeltő filmet várnak, amely méltó egy vezető fogklinikához - olvasható a felhívás szövegében. A megkötés ezen felül annyi, hogy a filmben el kell helyezni a klinika reklámtábláját, illetve két szlogent, amely megtalálható a játék weboldalán, ahol a foghiány honi helyzetével kapcsolatban is olvasható néhány riasztó adat.