R. G.: Amikor 25 évvel ezelőtt elkezdtem, akkor a hollywoodi stúdiókat nem igazán érdekelték a régi filmek. De örömmel mondom, hogy a filmipar (és a televízió! – A szerk.) manapság felfedezte a régi filmek kulturális és történelmi értékét, s persze mindenekelőtt az üzleti lehetőséget is, amit a DVD-kből nyerhetnek. A nyilvános archívumokat, mint az UCLA-t is többnyire egy nemzeti művészeti állami program támogatta, de erre már egy ideje nincs keret, a minisztérium változásával ennek a támogatása is változott. Viszont léteznek magán alapítványok, mint a Cecil B. De Mille Alapítvány, vagy Martin Scorsese Filmalapítványa, múzeumok, mint például a Modern Művészetek Múzeuma is, tőlük kapunk támogatásokat. Még a Playboy magazin is támogatja a régi detektívfilmek felújítását. Persze az alapítványokkal az a gond, hogy csak a nagy régi klasszikusokat akarják felújítani, a kevésbé ismert remekművek nem érdeklik őket.