A Discovery Networks harmincadik közép-kelet-európai régióbeli, magyarországi helyi műsorszórása beindításának köszönhetően növekszik a Discovery Channel helyi jellege, így a csatorna olyan műsorokat sugároz majd, amelyek különösen fontosak és érdekesek a helyi nézőközönség szempontjából. Ez a változás a DNE európai, közel-keleti és afrikai tevékenységének átszervezésén alapul, amelynek keretében –a még több helyi tartalom szolgáltatása érdekében- a varsói, a müncheni, a párizsi, a milánói és a koppenhágai regionális irodák vették át a programokért, a műsorokért, a marketingért és a PR tevékenységért való felelősséget.
A Discovery Channel új magyarországi műsorszórásának beindítása nagyszerű lehetőséget jelent a régióban jelen lévő hirdetők és szponzorok számára. A hirdetők ezután nem csupán pán-regionális szinten, hanem közvetlenül szólhatnak a magyar közönséghez. A Discovery magyarországi hirdetéstevékenységéért jelenleg az R-time -az RTL csoport tulajdonában álló vállalat- felel.
Arthur Bastings, a Discovery Networks Europe EMEA-régióért felelős igazgatója a következőket nyilatkozta: “Reményeink szerint, a magyarországi előfizetéses rendszerben működő televíziózásban hatalmas növekedési potenciál rejlik, és hisszük, hogy egy sikeres televíziós csatornának alkalmazkodnia kell a helyi piaci igényekhez. A sikerhez vezető út mindenképpen a lokalizáción keresztül vezet.”
Katarzyna Kieli, alelnök és Magyarországért felelős vezető hozzátette: “Az új helyi műsorszórás beindítása azt jelenti, hogy olyan műsorokat sugározhatunk, amelyek valóban megfelelnek magyar nézőink igényeinek. Ugyanakkor olyan lehetőségeket kínálunk a helyi hirdetőknek, amelyekből biztosan előnyük származik. Célunk, hogy folytatódjék a lokalizációs folyamat és hogy nézőink számára még jobb magyarországi műsorokat tegyünk elérhetővé.”