Kapcsolódó anyagok

"A szuperprodukciók és különösen a cseh filmek hihetetlen érdeklődést váltottak ki a reklámcégeknél.” – mondta el Michal Janecek, Csehország vezető mozi hirdetője, az RMB Czech Arcona ügyvezető igazgatója.

Jan Hrebejk új filmjét, a Pupendot bemutatásának első két hónapjában 660,000-n látták, és 2.4 millió $-t hozott, ha így folytatja, minden idők legjobban jövedelmező cseh filmjévé válhat. Közben a Mátrix – Újratöltve az első tíz nap alatt 110 000 nézőt számolt, a bevétel ilyen rövid idő alatt is 495 000 $.

A Pupendo olyan szponzorok támogatásával jött létre, akik megsejtették a film sikerét, ilyen volt az OMV vagy a Rencar nevű média ügynökség, akik kedvezményes áron adták a reklámfelületeket a forgalmazó Falconnak, cserébe megjelenhettek a film hivatalos plakátján.