Reklámzabáló díjjal jutalmazhatja a közönség a legjobb, hazánkban is látható reklámfilmeket. Az első hazai Reklámzabálók Éjszakája szervezőinek kezdeményezésére hirdetett versenyre 59 film érkezett, melyeket már a rendezvény előtt a Net-en is megtekinthetnek a reklámzabálók (www.stop.hu/reklamzabalok), és szavazhatnak is az általuk legjobbnak ítélt filmekre.

Idén december 4-én a Kongresszusi Központban rendezi meg az
O-zone Indoor Media hazánkban először a Reklámzabálók Éjszakáját, ahol 48 ország legjobb reklámfilmjeit, hazai reklámcsemegéket láthatnak az érdeklődők. Itt osztják ki először a közönség nívódíját, a Reklámzabáló Díjat is.

A reklámfilm-fieszta szervezőinek verseny-felhívására 15 kreatív ügynökség, 29 hirdető 59 (1992-2001 között készült) reklámfilmjét nevezték. Eddig egyedülálló módon most maguk a reklámzabálók, a közönség szavazhat a legjobb alkotásokra. A szavazás már az Éjszaka előtt a Net-en, a (www.stop.hu/reklamzabalok oldalon elindul, ahol december 4-én 20 óráig fogadják el a szavazatokat. A rendezvényen a nevezett ügynökségek 3-3 versenyfilmjére SMS-en voksolhatnak az érdeklődők.

A Reklámzabálók díját két kategóriában kapják meg a legsikeresebb filmeket jegyző ügynökségek. Az online és SMS kategória fődíjait a rendezvény kitalálója, Jean-Marie Boursicot – aki a Night of the Ad Eaters-t, a Reklámzabálók Éjszakáját 21 éve Párizsból elindította – adja át. A hazai rendezvény szervezői a Reklámzabáló-díjjal hagyományt kívánnak teremteni, hogy végre a közönség is megítélhesse a hazai reklámfilm-kínálatot.