A Qumiby trombitásával valamint a Neo zenekarral karöltött hangszeres útkeresés egyébként a szombati koncert legizgalmasabb pillanatait hozta. A Másfél egyik legjobb meghonosított hagyománya a hazai könnyűzenei életben, a kvadrofón koncert a vasúti csarnokkal a hangzáshoz szükséges tért, a Cinterippel pedig a kellő vizuális háttérfestést kapta meg. A narancsgerizd alaprajzú hangár partyterének négy legtávolabbi pontjában egy-egy színpadon elhelyezkedő gitáros, szaxofonos, csellista valamint a dob meg a basszus közti vándorlás valóban egy képbe-hangba merülő utazás élményét tudta nyújtani.
A Másfélből alig észrevehetően Neo-koncertbe átfolyva a tömegkinetika statikusabb jelleget öltött – de képi hatásokban eztán sem volt hiány: a Milkovics-Moldvai-Szűcs trió saját apróra kimércézett videóshow-val érkezett. Hogy miért vonzódnak a fiúk ennyire a képiséghez, arról személyesen vallottak nekünk:
A filmzene-addikt Neo végre elemébe vágó feladatot kapott – a hazai elektropop legvállalhatóbb csapata készíti Antal Nimród Kontroll című debütjének a teljes hanganyagát. A szombat esti Cinetrip koncert előtt két végtelenül emberi fiú, Moldvai Márk és a kulisszák mögül később bekapcsolódó Milkovics Mátyás beszélt a filmhunak rajongásuk egyik kevéssé ecsetelt oldaláról – kép és zene kapcsolatáról. folytatás
A korábban csak vendégszereplőként jelen lévő, a duót trióvá duzzasztó Szűcs Krisztián teljes értékű Neo-taggá válása kifejezetten izgalmas koncertzenekarrá változtatta a szekvencer-bütykölőket. A delayezett gitár és ének élőzene hangulata után már csak a legelszántabb partyfüggők bírták a lépést tartani a brit breakbeat csibészképű mesterének, Dave Tippernek tört ritmusaival. A tanulság legyen ennyi: testben ugyanúgy ott legyél, mint szemben és fülben, ha vállalni akarod a Cinetrip szinextázisát.