hír
Október 11-én, a Duna DOCK workshopjával egyidőben mesterkurzusok is indulnak, az előzetes regisztráció után a vetítések és beszélgetések is online…
továbbhír
A DunaDOCK három napos workshopján Európa élvonalbeli dokumentumfilmes szakértői segítenek projektek fejlesztésében és trailerek vágásában is. A…
továbbhír
December 12-én és 13-án ismét megrendezik a DunaDOCK Masterclass-t a Kino moziban az HBO Europe támogatásával. A Colectiv egy szórakozóhely…
továbbhír
Csütörtökön indul a DunaDOCK 2018. A háromnapos szakmai rendezvényen profi filmesek nyújtanak segítségét a dokumentumtervek fejlesztéséhez, a…
továbbhír
November 29. és december 1. között rendezik meg a DunaDOCK Pitching Fórumot, ahol filmes szakemberek segítenek a dokumentumfilmtervek…
továbbhír
Idén november 10-12. között rendezik meg a DunaDOCK programját, aminek ezúttal Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál ad keretet, és…
továbbhír
Ha van egy jó doksi-terved, aminek már van trailere is, jelentkezz a DunaDOCK 2016. november 10-12. között megrendezett Pitching Fórumára.
továbbmagazin
Ugrin Julianna az Éclipse Film alapítója, olyan filmek producere, mint a Szerelempatak, tititá, Meleg férfiak hideg diktatúrák, vagy a Reményvasút.…
továbbmagazin
Almási Tamás legutóbbi dokumentumfilmjét, március 25-étől vetítik a magyar mozik. A DunaDOCK MasterClass programján, a tititá vetítését beszélgetés…
továbbhír
Idén először Pitching Fórumot is szervez a DunaDOCK. Európa élvonalbeli dokumentumfilmes szakértői segítik a kiválasztott dokumentumfilm-projektek…
továbbFriss
Andrea Arnold a tehenek után visszatért a gyökereihez
Közelebb hozni a periférián élő embereket – Így készült az És mi van Tomival?
Tokióban kap életműdíjat Tarr Béla
Dán abortuszdráma nyerte az ATAFF fődíját
Rangos sportfilmes díjra jelölték Gémesi Csanád kardvívó portréját
A Holnap meghalok és a Mélypont érzés is különdíjat kapott Varsóban
Szimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.
Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle
Minél boldogabb országban élsz, annál kevésbé érted ezt a filmet
Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor
a teljes dossziéAz Egy nap rendezőjének második nagyjátékfilmje a 81. Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon, a Biennale College – Cinema szekcióban mutatkozott be. Szilágyi Zsófia filmje egy válásból fakadó költözés történetét mutatja be.
Szilágyi Zsófia költözős filmjét is díjazták a 20. CineFesten
Csoda, ha a rendező és a producer még szóba áll egymással Velencében
Elváltnak lenni sokkal jobb, mint nem - Megjött Szilágyi Zsófia új filmjének előzetese
a teljes dossziéVizualitás, verbális vizualitás, képelemzés, színdramaturgia, technikai művészetek, célfotókamera, színelmélet… Kardos Sándor a METU-s tanítványainak írt tanulmányának részei nem alkotnak zárt rendszert, a képalkotás elméleti és fogalmi feltételeiről való gondolkodás nagyon különböző útjait próbálják integrálni.
Kardos Sándor nyári egyeteme: Kontár-hű ábrázolás
Kardos Sándor nyári egyeteme: A Szaturnusz gyűrűje
Kardos Sándor nyári egyeteme: Az emberiség kimeríthetetlen tartalékai - Első rész
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié