magazin
Az Akik maradtak rendezője, Tóth Barnabás ezúttal zseniális sakkozókat és '56-os menekülteket ültet fel egy gyanús alakoktól hemzsegő vonatra, ahol…
továbbmagazin
Tóth Barnabás, az Akik maradtak rendezőjének új filmje 1956-ba ülteti át a Sakknovellát. Váradi Gergely, Varga-Járó Sára, Hajduk Károly és Mácsai…
továbbhír
A Kysset (The Kiss) című legújabb filmje lovas és háborús jeleneteit veszi fel nálunk a Hődító Pelle dán rendezője, aki ezúttal Stefan Zweig…
továbbhír
Szeptember 22. és október 1. között rendezik az idei SZEMREVALÓ Filmfesztivált, melynek központja a budapesti Művész mozi lesz. A Goethe Intézet, az…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéMegmasszírozni egy nő lábát, és bedugni a nyelved a legszentebb szentélybe, nem ugyanaz a műfaj, nem ugyanaz a sportág, baszd meg!