A Rengeteg – Mindenhol látlak (az első részhez hasonlóan) hétköznapi életünk, párkapcsolataink lázálomszerű útvesztőjébe kalauzol, ahol a szereplők életük talán legnagyobb titkát próbálják felfejteni: a másik embert. A film különösen aktuális a karantén, be- és összezártság idején, amikor addig láthatatlan feszültségek, félelmek öltenek testet.
Törött edény a padlón, a nagypapa nem válaszol – a csend fenyegető. Mi történt? Bionikus végtaggal élő lány gym-parkban edz – ki leselkedik rá a sötétben? Egy másik lány nyomtalanul eltűnik a digitális elvonókúra után – bajban van, vagy csak játszmázik az ex-szel? Ki az, aki esténkén lejár a pincébe, és halkan beszélni kezd egy szekrényhez? Ki van odabent? Ex-heroinista férfi nem biztos hogy túléli a műtétjét – de akkor miért tűnik földöntúlian elégedettnek? Kiskamasz tudatja az anyjával, hogy Isten képzeletbeli karakter, úgy mint mondjuk Gandalf – képes megemészteni ezt a mélyen vallásos édesanya? Az áltudománnyal félrekezelt lány egy ismeretlen férfi nevét motyogja a halálos ágyán. Ki ez az ember, és miért ismételgeti a nevét a haldokló? Mit akar tőle?
Világos, hogy láthatatlan fonál köti össze az embereket, de honnan ered ez a fonál? Ki szövi a hálót? Budapest túl kicsi, itt semmi sem maradhat titokban, az éjszakák hosszúak, és van miről beszélgetni. Ahogy egyre mélyebbre és mélyebbre hatolunk a Rengeteg hipnotikus világába, megértjük, hogy lehetetlen eldönteni, kinek van igaza, ki érdemel büntetést, szeretetet, elfogadást, halált vagy felmentést.
"A Rengeteg – Mindenhol látlak a családi titkok, szekrénybe zárt traumák, féltékenység, gyász, hűtlenség és bosszú filmje. A beszélgetések töredékesek, a kirakósok szétszórt darabkáit nekünk kell a 15-20 percek végére összeállítani, és levonni a szomorú tanulságot." – írtuk a kritikánkban. "A dogmafilmes megoldások, a fakó képi világ, a halványan bevilágított szobák vagy a szenvtelen kézikamera abból a szempontból nosztalgikus hatással bírnak, hogy a magyar film egy már majdnem elfeledett korszakát hozzák vissza. [...] Fliegauf egyszerre feleleveníti és megújítja saját, azóta organikusan átalakult stílusát."
Fliegauf Bence filmjének premiere az idei Berlinalén volt, ahol a film egyik szereplője, Kizlinger Lilla elnyerte a legjobb mellékszereplőnek járó díjat. „Felfoghatatlan, nagyon fura és lenyűgöző.” – így fogadta a hírt, hogy Ezüst Medvét nyert Kizlinger Lilla, aki Janisch Attila és Nagy Viktor osztályában tanulja a filmrendezést. Lillával a Filmhu is interjúzott a díj és a rendezővel való közös munka kapcsán: "Az osztályfőnökeim után ő volt az első, aki komoly hatást gyakorolt rám szakmailag. [...] Castingoltunk apákat, kocsikáztunk egyik apa-jelölttől a másikig, közben dumáltunk meg zenét hallgattunk. Beszélgettünk sokat egymásról, meg a világról. Fura ezt munkának hívni. Csodásan éreztük magunkat, és közben nagyon komoly koncentrációval csináltunk egy jelenetet egy nagyjátékfilmhez."
A filmben többek között olyan hivatásos színészeket láthatunk, mint Sodró Eliza, Gubik Ági, Jakab Juli és Végh Zsolt, Balla Eszter, de mások mellett feltűnik a zenész Víg Mihály, a közel százéves Lénárt István, Keresztes Felicián (a Dealer főszereplője), továbbá a rendező fia, Fliegauf János is.
A Fraktál Film és az M&M Film gyártásában készült alkotás producerei Mesterházy Ernő, Fliegauf Bence és Mécs Monika, a co-producerek Pataki Ági és Kovács Gábor, az operatőrök Gyuricza Mátyás és Nyoszoli Ákos, a vágók Gelencsér Terence Gábor, Kiss Wanda és Kovács Dávid. A film zenéjét Fliegauf Bence, Beke Tamás, Fancsikai Péter szerezte. A Rengeteg – Mindenhol látlak július 3-tól elérhető az HBO és az HBO Go kínálatában.