Hámori GabriellaAz igazgató örömét fejezte ki, hogy a magyar filmek össznézőszáma jelentősen növekedett (nemrégiben 700 ezer fölé emelkedett). A vélhetően 2004-ben 1 millió fölé emelkedő látogatottsághoz a cég a MIX, az Argo és a decemberben induló Állítsátok meg Terézanyut! című film forgalmazásával több százezer nézővel járul hozzá. Ugyanakkor a kedvező összképet Vörös szerint némileg árnyalja, hogy ez a kiemelkedő eredmény 2-3 rendkívül sikeres közönségfilmnek köszönhető, míg több nagy várakozással induló – közülük a látogatottsági pályázaton is nyertes – film rendkívül gyengén teljesített.

Piaci helyzetüket tekintve Vörös Gábor elégedett az SPI teljesítményével: eddig sikerült megvalósítani elképzeléseiket, az elmúlt alig több mint két és fél év alatt Magyarországon is meghatározó független forgalmazóvá váltak. Úgy tűnik, a fokozódó verseny ellenére az SPI-nak sikerül megszilárdítani, és bizonyos területeken tovább erősíteni pozícióit. A moziforgalmazás mellett a 2002 őszén beindult videó/DVD üzletág fejlesztése is kiemelt cél a cégen belül. Az SPI stabil, 4% körüli piaci részesedésével itt is az egyik legnagyobb független forgalmazónak számít.