A Young & Rubicam által a Katona József Színháznak készített Hírszínház című film elsősorban a fiatalok felé akarta bizonyítani, hogy a színház aktuális dolog. Eddig a PIAFon két ezüstöt, a Golden Hammeren pedig egy Grand Prix-t és két aranyat nyertek vele, most Cannesban két kategóriában is döntőbe került: a pr-kategória mellett a promóciók és aktivációk kategóriájában is shortlisten van.


A másik döntős film a Leo Burnett által a Samsung számára készített #Seecolors, amely a „Digital Craft” kategóriában szerepel. Ezt a díjat a digitális megoldások kivitelezéséért ítéli oda a fesztivál zsűrije. A film a világszerte csaknem 300 millió színtévesztő ember számára kifejlesztett applikációra hívja fel a figyelmet, amely segítségével a színtévesztők is láthatják a színek teljes spektrumát Samsung TV készülékük kijelzőjén. 

 

A promó és aktiváció díjait hétfő este, a pr és a digitális craft díjakat kedd este adják át - olvastuk a Kreatív onlineon.