Három és fél éve videotékások összefogásával alakult a Magyar Video Hálózat Kft. (MVH), amelyhez csaknem 70 tékás 140 boltja tartozik. A cég a műsoros kazetták és lemezek közös beszerzésére és piaci érdekek védelmére alakult. A kezdeti 25 millióval szemben az idén már több mint 300 millió forintért vásárol kedvezményesen műsoros anyagokat az összes hazai kiadótól, ezzel a piac mintegy 20 százalékát képviseli. Papp Sándor, a kft. ügyvezetője elmondta lapunknak, hogy a korábbi jó üzleti kapcsolat ellenére az InterCom bejelentette, nem látja el a továbbiakban műsorhordozókkal a céget, csak a tulajdonos videotékásokkal hajlandó szerződni, külön-külön. Ezt megelőzően a videokiadó képviselői ellenőrzést tartottak a vállalat és az egyik tékás irodájában, és az utóbbiban „aggodalmukat fejezték ki a szerzői jogvédelem betartásával kapcsolatban”. Ennek okáról azonban nem tájékoztattak.