magazin
Az egyik megszólaló szerint Morricone zenéje átlépi a mindennapi élet határait, és más galaxisokba juttat el, egy másik interjúalany odáig…
továbbhír
Az olasz Giuseppe Tornatore forgatott portréfilmet minden idők egyik legnagyobb filmzeneszerzőjéről, Ennio Morriconéről, melyben többek közt…
továbbhír
Koltai Lajos, a Sorstalanság rendezője többször is dolgozott együtt a 91 évesen elhunyt Ennio Morricone filmzeneszerzővel. "Csodálatos ember volt,…
továbbhír
91 éves korában elhunyt Ennio Morricone világhírű zeneszerző. Hosszú karrierje során számtalan legendás filmzenét komponált, többek között A Jó, a…
továbbmagazin
Sokmilliós kvízjátékba illő szívatókérdés, a finálé legeslegvégére: hogy lehet közös nevezőre hozni a Ramonest, Brian DePalma-t, a Fields of the…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié