magazin
Mától hallgatható a Valami madarak zenéje a Spotify-on, ennek apropóján a film zeneszerzőjével beszélgettünk Hevér Dániel első filmjének különleges…
továbbmagazin
Ollóval pengették a gitárt és hasonló ökörségeket művelve készítették el a Fekete kefe filmzenéjét. Több tucatnyi projekttel később az ő számaira…
továbbvideó
Sikeres fesztiválkörút után végre online látható Tóth Luca Berlinalén debütált kisfilmje, a Lidérc úr. A film a berlini premier óta közel 90…
továbbFriss
Idén májusban is lesz Artmozik éjszakája
Foroghat a Ványa bácsi, a Magyar királylányok és az itt élő svábokról szóló dokfilm is
A tanári szoba kapta idén a LUX közönségdíjat
Tíz órányi film három nap alatt az ELTE Szemlén
Jótékonysági bemutatót rendeznek a Brigádnapló című filmből
Scorsese szerint az élet és a művészet értelméhez Powell és Pressburger vezet el
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéAz élet olyan, mint egy tyúklétra: rövid és szaros.
Liva / Mifune utolsó dala