magazin
A párkeresésnél nem is keveredhet az ember nagyobb zűrbe – legalábbis ezt sugallja a héten adásba kerülő filmek színe-java. Lesz itt romantikus…
továbbmagazin
Senki sem az, aminek látszik! Simlis brókerek, ártatlanságot mímelő csábítók, emberi külsejű földönkívüliek, osztrák bodybuildernek álcázott…
továbbmagazin
A héten láthatjuk a tévében Vítézy László tavalyi filmdrámáját, majd partra szállunk, bejelentkezünk a magyar fővárosról elnevezett luxushotelbe,…
továbbmagazin
Március utolsó hetét Mészáros Márta, Szabó István és Sándor Pál filmjeinek társaságában tölthetjük, de közben felfedezhetjük a közösségi hálók sötét…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéÉs olyan baromi kellemes volt a hangja, hogy aztán minden este fölhívtam, hogy öngyilkos akarok lenni, tudod?
Méhes Marietta / Diorissimo