A cég moziüzemeltetőként is jelentős helyet foglal el a hazai pályán. Ezen a területen piaci részesedésünk 36-38% között mozog (ebbe a Hollywood Multipex mozilánc és a Kossuth mozi tartozik bele). Havi bontásban nem értékelik a mozikat, a nyári eredményekről azonban már vannak adatok: a tavalyi nyárhoz képest jobban teljesítettek az InterCom-os mozik. 2003-ban 867.597 volt a látogatottság, idén - ugyanannyi mozival és ugyanannyi teremben - 1.049.660 a nézőszám, ami 21%-os növekedést jelent.
A cég sajtófőnöke, Ádám Bernadett szerint ez a gazdag filmkínálatnak és azoknak a ("customer-friendly") promóciós aktivitásoknak köszönhető, amelyek a mozibajárást még vonzóbbá tették a közönség számára. A promóciós fogások közül az ajándékokat, a termékmintákat, a menü-akciókat, és a Multiklub elindítását tartják a legfontosabbaknak. Ez utóbbi akció keretében már 500 forintért is jegyet lehet váltani a filmekre.