Nem tudom, a Cseresznyevirágzás után mennyivel többen élvezik az életet, mint előtte, annyit azért Dörrie biztosan elért, hogy a moziból kijövet a legtöbb ember kezében mobil volt, és „Hallo mama, ich bin’s”-től volt hangos a lobby.
A nézők és a német sajtó gondolatban már Doris Dörrie-nek ítélte az Arany Medvét. A Cseresznyevirágzás az egyetlen német versenyfilm. Takarítsd ki a lakást, élvezd az életet és néha azért a szüleidet is hívd fel…. Talán így lehetne összegezni a német rendezőnő Doris Dörrie Cseresznyevirágzás -- Hanami-jának mondanivalóját.
Nem tudom, a Cseresznyevirágzás után mennyivel többen élvezik az életet, mint előtte, annyit azért Dörrie biztosan elért, hogy a moziból kijövet a legtöbb ember kezében mobil volt, és „Hallo mama, ich bin’s”-től volt hangos a lobby.
Még több magazin
magazin
Mi kell egy jó májushoz? A teljes receptet nem tudjuk átadni, de az biztos, hogy néhány szuper otthoni filmélmény szerepel a listán. Család vagy…
továbbmagazin
Egy film, három értelmezés – A boldogság ügynöke egy buddhista királyságban készült, ahol a boldogságot kérdőívekkel mérik. Zurbó Dorottya és Arun…
továbbFriss
A boldogság ügynökét választotta a legjobbnak a San Franciscó-i közönség
19 országból érkeznek rövidfilmek az idei BuSho Fesztiválra
A MOME hallgatói kultfilmekhez készítettek új plakátokat
Ingyenesen nézhető Rezes Judit és Szabó Győző házassági drámája
Székesfehérvári tetoválóművész nyerte a 24 órás filmversenyt
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié