Két év telt el a Nyitva bemutatója óta, az itthoni felkérések azonban elmaradtak Orsi számára, legutóbbi filmterve, a Hotel Intercontinental (itt írtunk róla részletesebben) végül nem kapott fejlesztési támogatást. Külföldön mégis rámosolygott a szerencse, és az elmúlt egy évet a The Outpost című kardozós-démonos fantasysorozat csapatával töltötte Szerbiában, ahol négy epizódot készített. Az amerikai sorozatok bonyolult produceri rendszeréről mesélt, a kaszkadőrökkel, démonokkal való közös munkáról, és Szerbiáról, ami elmondása szerint olyan most a filmeseknek, mint Magyarország volt 10 éve. Tömegével érkeznek ide nemzetközi, főleg amerikai stábok, hogy kihasználják az ország adta (egyelőre olcsó) lehetőségeket. 

A sorozat mellett mesélt a The Deal című nagyjátékfilmjéről, ami szintén egy véletlennek köszönhető, “jókor voltam jó helyen” – mondta. A film műfaja disztopikus dráma, Herbai Máté operatőrrel készítették tavaly nyáron Szerbiában, amit három hónap utómunka követett Amerikában. Ott egy hétig stílusosan egy nyitott tetejű, piros Ford Mustanggal száguldoztak a Mulholland Drive-on, Orsi pedig leszerződött egy amerikai ügynökkel, mert olyan lehetőségek nyíltak meg számára odakint, amiket nem szabad elengedni.


A beszélgetés csomópontjai:

00:00:20 - Forgatás Covid idején

00:03:50 - The Outpost

  • 00:05:49 - A kezdetek
  • 00:11:30 - Találkozás az amerikai producerekkel
  • 00:15:50 - A történet
  • 00:23:05 - Forgatás démonokkal
  • 00:29:30 - Kaszkadőrök, verekedések
  • 00:34:15 - Hangulat

00:37:40 - A járvány hatása a sorozatokra

00:42:20 - The Deal

  • 00:47:50 - Amerikai roadtrip
  • 00:50:10 - The Deal vs. Nyitva költségvetés
  • 00:56:55 - A mozi halála, a stream jövője

01:01:30 - Nyitva külföldön

01:03:50 - Magyar filmtervek

  • 01:04:38 - Hotel Intercontinental

01:08:04 - Amerikai ügynök

01:16:00 - Magyar sorozatgyártás

01:17:40 - Linda!