hír
A Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma tájékoztatja a közalapítvány partnereit, hogy az MMK Titkársága 2012. január 2-ától a 1145 Budapest,…
továbbhír
"A Magyar Mozgókép Közalapítvány (MMK) kuratóriuma – figyelemmel a sajtóban a tárgyban megjelent eltérő tartalmú értelmezésekre – megvizsgálta Tarr…
továbbhír
Távozik az év végén a Magyar Mozgókép Közalapítvány (MMK) titkárságvezetői beosztásából Tóth Erzsébet. A filmes szakember szerződése 2010 végén jár…
továbbhír
KMH Film közleménye szerint dobozban maradhat a többek között Cannesban is sikereket elérő Pál Adrienn.
továbbhír
A Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma a 2011. februárjában megrendezendő 42. Magyar Filmszemle megrendezése ügyében a Nemzeti Erőforrás…
továbbhír
Nyílt levélben fordul Orbán Viktorhoz a szakma nevében a Magyar Filmművészek Szövetsége a filmfinanszírozás, illetve a magyar film jövője érdekében,…
továbbhír
A filmfinanszírozás- és gyártás teljes átalakítását vetíti előre a 2011. évi költségvetési törvényjavaslat; a megszűnő mozgókép közalapítvány után a…
továbbhír
Beérkeztek a pályázatok a Közalapítványhoz, az újonnan felállt szakkollégiumok megkezdték munkájukat. Új kiírások: egy kisjátékfilmes és egy…
továbbhír
A mai napon a Nemzeti Erőforrás Minisztérium kultúráért felelős államtitkára hivatalos levélben értesítette a Magyar Mozgókép Közalapítványt arról,…
továbbhír
Nyilvánosság elé tárták az MMK működését vizsgáló auditok eredményét: törvénytelenségeket nem találtak, célszerűtlen gazdálkodást és ebből …
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié(utolsó mondat) / Főfőnök