hír
Már csak két hétig lehet jelentkezni a 9. Verzió DocLab programba, amely jelenleg az egyetlen olyan nemzetközi filmfejlesztési workshop és…
továbbhír
A Chicagói Nemzetközi filmfesztivál televíziós versenyén két díjat is nyertek magyar alkotók. Az On The Spot alkotói, Cseke Eszter és S. Takács…
továbbhír
Tizenkettedik alkalommal vehették át a Prima Primissima Díjakat a magyar szellemi élet, a művészet, a tudomány és a sport jeles képviselői a…
továbbhír
A Millenáris Park területén található Európa Pont, az Európai Bizottság magyarországi képviseletének székhelye adott otthont egy filmes szempontból…
továbbhír
Kovácsi László Médiadíjat kapott az On The Spot. A Magyar Televízió egykori munkatársáról elnevezett díjat 13. alkalommal osztották ki.
továbbhír
Miközben Cseke Eszter és S. Takács András huszadik századi diktátorok gyerekeivel forgat Kubában, Ugandában és ezekben a hetekben éppen Chilében,…
továbbhír
Négy díjjal Deák Krisztina Aglaja című filmje a nagy nyertese az idei monte-carlói televíziós fesztiválnak, amelyen csütörtök este jelentették be a…
továbbhír
A zsűri különdíját nyerte el Cseke Eszter és S. Takács András az On The Spot törzsi sorozatával a csehországi Karlovy Varyban a legrégebbi…
továbbFriss
A Vígszínház 125 éves története filmben elevenedik meg
A közönség számára is nyitott szakmai programokkal készül a Verzió
Több mint ötven alkotással érkezik a 10. Speciális Filmfesztivál
Független filmalapot hoz létre a Budapest International Film Festival
Enyedi Ildikó lesz a Les Arcs Filmfesztivál szakmai programjának védnöke
Az alkoholbetegség, a sehová sem tartozás témakörét járja körbe Till Attila harmadik nagyjátékfilmje, az És mi van Tomival?, ami október 31-én kerül a mozikba
Közelebb hozni a periférián élő embereket – Így készült az És mi van Tomival?
Ezt a napot kéne valahogy túlélni pia nélkül
Október végén érkezik a mozikba Till Attila új filmje
a teljes dossziéOktóber 29-én indul az első BIFF, azaz a Budapest International Film Festival a Corvin moziban. A november 3-ig tartó eseményen olyan filmeket láthat először a magyar közönség, mint a Velencében körülrajongott The Brutalist, Andrea Arnold legújabb könnyfakasztója, a Bird vagy épp a német Oscar-nevezés, A szent füge magja.
Horváth Kristóf: Ez egy tiszta lappal induló fesztivál
Keményen dolgozó kisemberek a BIFF-en
A brutalistát is elhozza nekünk a Budapesti Nemzetközi Filmfesztivál
a teljes dossziéSzimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.
Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle
Mészöly Anna: Csendes, különös lázadásaim voltak
Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié- Különben is, Giorgio nem elég neked?
- Az? 15 év után olyan ez, mint a vérfertőzés...