magazin
Ez a film nem cikizi a pláza-jelenséget. És nem is kampányol mellette. Korunk ugyanolyan természetes velejárójának tekinti, mint az autót vagy a…
továbbmagazin
1944-ig Budapesten működött a Német Birodalmi Iskola, amely nevével ellentétben egyáltalán nem volt náci beállítottságú, a diákok fele a gazdag…
továbbmagazin
Az utcán megjelentek már az első plakátok, a magyar zenetévé is játssza a mozi egyik slágergyanús betétdalát. A Valami Amerika hatalmas…
továbbmagazin
Egy kisfiú elvész a valóságban. Megsokszorozódik. Hasonmásai mindenhol feltünnek. Minél több jelenik meg belõle, annál jobban megijed önmagától.
továbbmagazin
„Összekeveredik benne a valóság és a képzelet, hiányainak pótlásaként, illetve önmagának különös megerősítéseként felfedez egy kegyetlen játékot. Ez…
továbbmagazin
“Egy üdeje minden éjen éjfélekor jő be hejzám egy fehérnép. Kantárt üt a fejembe s én lóé változom abba a helybe. Aztán ül fel reám, s egész éjen…
továbbmagazin
Kasza András buszsofőr tovább marad ágyban, ezért sietnie kell. A film András halál előtti pillanatait örökíti meg. Egy aranyos kiskutya váratlanul…
továbbFriss
Filmpremierekkel érkezik a 44. Budapesti Tavaszi Fesztivál
Herendi Gábor futókról szóló romantikus vígjátékot készít
Ők az idei Mozgókép Fesztivál életműdíjasai
Élőzenével kísért némafilmekkel ünnepli a magyar film napját az Uránia
Idén májusban is lesz Artmozik éjszakája
Foroghat a Ványa bácsi, a Magyar királylányok és az itt élő svábokról szóló dokfilm is
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié